REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Minione miesiące na rynku nieruchomości handlowych w Polsce charakteryzowała stabilność – mimo, że deweloperzy oddali do użytku zaledwie około 43 000 mkw. nowej powierzchni, cały czas pojawiają się nowe marki, a firmy obecne już na polskim rynku powiększają liczbę swoich punktów. Widoczny jest też trend przebudów istniejących obiektów i adaptacji zabytkowych przestrzeni na cele handlowe i usługowe.
Brytyjski dostawca usług technologicznych nowej generacji stawia na Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Brytyjski dostawca usług technologicznych nowej generacji stawia na Wrocław
Kolejna zagraniczna firma stawia na stolicę Dolnego Śląska. Tym razem jest to brytyjski dostawca usług technologicznych nowej generacji Endeva. Firma od dwóch dekad z powodzeniem zmienia sposób, w jaki ludzie wchodzą w interakcję z technologią i otaczającym ich światem, dostarczając rozwiązania, budując platformy technologiczne i przyspieszając przełom dla klientów z branż takich jak płatności, usługi finansowe, TMT (technologia, media i telekomunikacja) oraz logistyka.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wybrano wykonawcę kolejnego odcinka S17 w woj. lubelskimartykuł
Pokaż artykuł
Wybrano wykonawcę kolejnego odcinka S17 w woj. lubelskim
Najkorzystniejszą ofertę w przetargu na zaprojektowanie i budowę niespełna 19 km drogi S17 od węzła Krasnystaw Północ do węzła Izbica złożyła firma Budimex. Jeśli nie wpłyną odwołania, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) będzie mogła podpisać umowę z wykonawcą.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
BGK sfinansuje rozwój technologii wodorowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
BGK sfinansuje rozwój technologii wodorowych w Polsce
Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ) zawarło dzisiaj z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK) umowę na realizację inwestycji w technologie wodorowe oraz wytwarzanie, magazynowanie i transport wodoru. Finansowanie będzie udzielane w formie wsparcia bezzwrotnego. Budżet na inwestycje to 640 mln euro. Środki pochodzą z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
DSV – Global Transport and Logistics inwestuje pod Szczecinemartykuł
Pokaż artykuł
DSV – Global Transport and Logistics inwestuje pod Szczecinem
Globalny operator logistyczny rozwija się w aglomeracji szczecińskiej już od wielu lat. Firma zatrudnia tu obecnie ponad 200 pracowników, którzy realizują usługi z zakresu logistyki kontraktowej oraz spedycji morskiej, lotniczej i drogowej. To właśnie specjaliści DSV pomogli m.in. w organizacji czterech bezpośrednich lotów czarterowych z Dalekiego Wschodu do lotniska Szczecin-Goleniów w 2022 i 2023 roku. Ten wyjątkowy transport umocnił pozycję regionalnego portu na krajowej i europejskiej mapie cargo lotniczego oraz jego rozpoznawalność wśród linii lotniczych. Z kolei już w 2024 roku w Łozienicy k. Szczecina zostanie uruchomiony pierwszy w Polsce magazyn wyposażony w zrobotyzowany system AutoStore, który powstaje z myślą o potrzebach różnorodnych marek z sektora mody i eCommerce.
Polska największym beneficjentem środków CEF2 Transport – otrzymamy ponad 4 mld złotych na inwestycje artykuł
Pokaż artykuł
Polska największym beneficjentem środków CEF2 Transport – otrzymamy ponad 4 mld złotych na inwestycje
Kolejne unijne środki popłyną do Polski. Nasz kraj otrzyma ponad 4 mld złotych na inwestycje w ramach instrumentu finansowego "Łącząc Europę" (CEF). Komitet Koordynacyjny CEF Transport zatwierdził rekomendację Komisji Europejskiej dotyczącą przyznania dofinansowania.
Podpisano umowę na projekt i budowę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S12artykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowę na projekt i budowę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S12
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała umowę na projekt i budowę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S12. Chodzi o fragment między granicą województwa łódzkiego i mazowieckiego, a Przysuchą, o długości 14,4 km. To kontynuacja budowy drogi ekspresowej, która docelowo ma połączyć autostradę A1 w okolicach Piotrkowa Trybunalskiego ze wschodnią granicą państwa w Dorohusku.
Kompleks biurowy w centrum Włocławka z szansą na nowe życie. Orange szuka kupcaartykuł
Pokaż artykuł
Kompleks biurowy w centrum Włocławka z szansą na nowe życie. Orange szuka kupca
Za niespełna 6 mln złotych można stać się właścicielem trzech budynków biurowych w centrum Włocławka. Oprócz świetnej lokalizacji, kompleks wyróżnia się różnorodnymi pomieszczeniami i parkingiem z licznymi miejscami postojowymi.
Budowa brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia znów opóźniona?artykuł
Pokaż artykuł
Budowa brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia znów opóźniona?
2025 rok nie zaczyna się zbyt szczęśliwie dla najważniejszej inwestycji drogowej, jaka planowana jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu i aglomeracji wrocławskiej. Budowa ostatniego, brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia znów może się opóźnić.
REKLAMA